SKRIVET: 2010-02-08, kl 21:05:39 | PUBLICERAT I: Lifetime

Homeworks to hell.....

Heej.

Det blir ett litet inlägg idag och lite bilder imorn ;).
I dag har det varit skola som vanligt.. skolan gör mig
trött och att få prov och läxor som man sedan glömmer
att ta hem böckerna till, är ingen hitt...
Lillbrodern har fått vatten koppor, inget bra det häller,
men eftersom han börjar bli stor nu så är det väl lika bra!
Imorn äre tisdag, rätt bra dag för mig eftersom vi inte har
så många lektioner i skolan de dagar. På eftermiddagen
blire kören och sedan hem med läxor...
På onsdag ska jag ventuellt vara med Ellen !

Men nu ska jag nog träna lite på spanskan sedan blire
sängen.. Men som sagt så läggs det in ett par bilder
imorn !

Puss hej!


Lisa

hih njaaa:D



PUBLICERAT: 2010-02-09, 15:31:07 | URL: http://lisani.blogg.se/
Ämmi/Byllan

hih jag har bestämmt mig för att börja kommentara lite;P



PUBLICERAT: 2010-02-16, 17:54:14 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3