SKRIVET: 2010-02-28, kl 10:38:19 | PUBLICERAT I: Lifetime

Melodifestivalen!

Godmorgon!
Eftersom jag var på park i går kväll när melodifestivalen var så kollade jag på reprisen nyss.
Och jag är missnöjd! Det var inga bra låtar som gick till final.. inte för att det var så många bra
med denna gången över huvudtaget, men ändå. De som gick vidare var slöa.. Det ska ju vara
schlager! Det är ju trotts allt en schlager-festival! Jaja, jag kan se två superbra vinnare i globen!


Timotejj!


Erik Saade!

Kom igen nu
              Puss hej!

 
                                                                                                


Byllan!!

Jag håller helt klart med dig. Noll Dicsiplin<33333333 var snuggast och bäst av alla i 4:an men de gick inte vidare;(;(;(



PUBLICERAT: 2010-03-03, 20:47:28 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3