SKRIVET: 2010-02-16, kl 21:46:15 | PUBLICERAT I: Lifetime

Semlor på fettisdagen...

Hallå!

Idag äre fettisdagen, så semlor har ätits ;).
i morse tog jag bussen in till Ellen. Jag hjälpte henne lite med hennes blogg, sedan gick
vi ner till fridtidsgården för att baka semlor, de hade lite mycket grädde (för min smak)
men mycket goda än då. När jag kom hem så bakade vi semlor igen (fast själva bullarna
var köpta) de var också supergoda! Så antagligen blir det inte semlor igen förns om ett år!

Imorgon följer jag med Ellen och hennes familj till skövde arenan, för bad! Har inte vart
där en så en värdering kommer efter ;)

Nu ska jag se house.          Puss hej!

Bild från dagen med Matilda!

 

                                                                                      


Ämmi/Byllan

Bara så du vet så har skövde arena ett bra bad!!! toppen!!



PUBLICERAT: 2010-02-17, 08:40:39 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/
Matilda

Superduperbästaste grannen är du!



PUBLICERAT: 2010-02-17, 12:26:53 | URL: http://tildasliv.devote.se

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3