SKRIVET: 2010-02-21, kl 12:43:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Dåliga skämt..
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Min mobil, en chips skål och ett par ljus lycktor.
Tre saker jag gör just nu: Gör testet, smsar och kollar på när min lillebror spelar TV-spel.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Skaffa jobba, familj och bli riktigt duktig på agility.
Tre saker jag kan: Gå, stå och sitta.
Tre saker jag inte kan: Köra bil, prata kinesiska och åka skateboard.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dig själv, dina kompisar och din familj.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Köra bil, prata flytande engelska (helt omöjlligt men) och att göra tårtor.
Tre favoriträtter:Kyckling med ris, grillat kött med potatissallad och falskfläskfilé med potatisgratäng.


Testet är inte helt seriöst rakt igenom ;) 


                                                                                                        



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3