SKRIVET: 2010-02-11, kl 21:06:58 | PUBLICERAT I: Lifetime

The time are still going and it's never stops!

Tjaa!

Känns inte som om jag hänger med mig själv längre.
Om jag har prov så känns det som om jag knappt pluggar utan skjuter på det hela
tiden, men även så kan jag frågorna när jag sätter mig med papperna framför mig.
Det känns som om det är typ två veckor kvar till sportlovet, men det börjar i nästa
vecka och efter det är det bara 5 veckor tills påsklovet, tiden går!
Jag satt med mamma och planera allt som kommer att ske under vår-terminen, som
t.ex. utbytet med tyskarna, vi åker dit i slutet av april, om tiden går så här fort så
kommer den dan snart! Usch vad läskigt!

Hela eftermiddagen har vi kunnat chattat med de från tyskland, jag kan säga att de
är supersnälla! Så jag ser fram emot resan jätte mycket i alla fall ;).

Som kanske märks, så har jag lagt in en klocka och en ipod i menyn på framsidan.
Jag har lagt upp några av mina favorit låtar på den. När man la in dem så var det
veldigt svårt att se vilka som var bra och vilka som inte var bra. Så nån har en
konstig video och någon har dålig kvalitet på ljudet men de andra är bra! (Y)

Puss hej!

Glöm inte tävlingen, imorn visar jag vinnaren! ;)


CHEYEN

Jag skjuter alltid upp på allting. Det är inte bra, det vet jag men jag gör det ändå.



PUBLICERAT: 2010-02-13, 11:01:59 | URL: http://chey.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3