SKRIVET: 2010-02-20, kl 15:33:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

I don't want more snow now . . !

Heej!
Snön slutar aldrig att falla, jag fattar inte vart allt kommer ifrån?!
Det är så mycket så till och med Penny vägrar att gå ut.. I morse ställde hon sig
vid dörren, så vi öppnade. Men hon gick ut typ 5-6 steg ut i djup-snö, sedan vände
hon och sprang in igen (och hon brukar att älska både snö och att springa fritt).
Och pappa skulle göra nått jobb i Vara eller nått, så han åkte iväg tidigt i morse.
Men de ställde in det så han fick åka hem igen, men det tog ett riktigt bra tag!
Om snön inte försvinner under mars blir jag sur! Ja, det var kul med en riktig vinter
med snö på julafton m.m men nu börjar det att bli både tråkigt och jobbigt..
Ja, det är livet antar jag, vädret gör nästan aldrig så som folk vill ha det.
Ikväll ska jag fixa mys till min familj, framför melodifestivalen.
Puss hej!



                                                                                   



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3