SKRIVET: 2010-02-22, kl 21:25:12 | PUBLICERAT I: Lifetime

This is the day... your first BIRTHDAY!

Heeej
Den 22 februari, förr var detta en helt vanlig dag som bara passera i mitt liv.. Men nu
är det Penny's 1 års dag! Jag kan där med nu med dela att hon är agility mogen!
GRATTIS GUMMAN! (Y) <33 Fråga mig inte om hur många hund år hon är för det har
jag ingen aning om.. Men så fort som denna förbannande snön har slutat att falla och
smält så ger vi oss ut på agility planen för på börjad träning. Du kommer bli ett profs! (a).

Men bortsätt från detta så har det varit en helt vanlig vardag med skola.
I eftermiddag så har jag hjälpt mamma att städa dagis (så då har man gjort dagens nått
bra idag då) sedan har jag även gjort hk läxan, som jag så smidigt hade glömt att ta med
över lovet.. haha.

På söndag börjar fotbollen igen! Yes säger jag bara! Gud vad jag har längtat, en av de
härligaste grejjerna man kan göra är att spela en fotbolls match en varm sommar dag
ta ett dopp i vättern och sedan åka hem och grilla hela kvällen (Y)
Ååå sommar! (L) saknar dig....<3

Ja, jag får väl fortsätta att drömma om sommaren när jag sover, men nu ska jag se vad
som går på OS, Puss hej!


Lite Penny bilder ;)<3



















Den sista bilden är den bild vi fick av kennel ägaren innan vi vart och kollat på henne :).

Haha skulle kunnat laddat upp mycket fler, men orkar inte ;).


Byllan

Grattis på penny!!



Hej du har nu möjlighet att vara veckans blogg. Gå in på min blogg och se hur du ska göra för att delta i tävlingen..!



PUBLICERAT: 2010-02-23, 18:02:01 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/
almaaaa

grattis till pennybebis:*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3