SKRIVET: 2010-02-26, kl 16:07:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

Äntligen smälter snön.....helg nu!

Hallå bloggen snön håller på att smälta!
Det har gått långtid (känns det som) sen jag skrev förra gången. Men det beror på skolan.
Jag har haft fullt upp! Jag har gjort 2 matte prov, börjat på en uppsats och haft läxor att göra.
Så det kanske inte är så konstig att jag inte har bloggat. Men nu är det helg <3. Om en
stund tar jag 20 över 5 bussen till Maria och sedan blire fridtidsgården :). Sedan på lördag
blire konfa läsning på morgonen och på kvällen någon ungdoms kväll eller någonting liknande.
Sen nästa vecka har jag prao. Ska praoa på "Nya Hamnbacken Café & Bageri" det ska bli
roligt! Men nu måste jag göra iordning mig :)) 
Puss hej!

 

                                                                                                 


Sv. nina

Haha, kom gärna ner och handla! Men det blir nog ingen rabatt ;P



PUBLICERAT: 2010-02-27, 13:23:58 | URL: http://tolasjohansson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3