SKRIVET: 2010-02-06, kl 22:22:30 | PUBLICERAT I: Lifetime

weekend in my heart...

Tjabba !

I torsdags kväll var jag och Hanna o kolla på hanbolls match som Ellens lag
och Albins & Pontus lag mötte  varandra. Matchen sluta 35-22 till killarna, så
man tycker ju att det skulle vara tvärt om ;). Men det var superbra spelat (Y).
Även om jag knappt vet nått inom ämnet handboll.
På fredag morgon vakna jag hos Hanna då, haha. Jag var rätt så trött men
de var bara att dra sig upp och göra i ordning sig. Skolan var som vanligt,
men kvällen blev rolig! Vi åkte pulka i backen som ligger nära mig. Skit kul
hade vi! Även om man blev grosad ett par gånger och fick "is-bollar" i huvudet
så överlevde jag.
Idag vare konfa på morgonen, så sovmorgon blev det inte :/. Efter det åkte
jag hem och bara slappa framför datan.
Nu har jag precis kommit hem typ. Jag sitter här, bloggar o äter godis (Y'.
Har tillbringat en stor del av kvällen hos farfar, ätit pizza och glott på melodifestivalen,
där Salem al fakir - keep on walking , var bäst. Tur att han gick till final!
När det kommer ut ett bra klipp på youtube av låten, så slänger jag in  den i
ett inlägg.

Btw, jag håller på att göra en ny header. Så om de blir bra så kastar jag in den
så fort jag hinner. Men nu ska jag se i fall det visas nått kul på TV:n, annars
hamnar man väl framför msn ;).

Puss hej!

 

(skulle ha lagt in en bild här med, men nått konstigt hände så det får bli en annan gång)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3