SKRIVET: 2010-02-28, kl 12:15:58 | PUBLICERAT I: Lifetime

Yesterday night...

Igår som sagt i tidigare inlägg var jag nere på park med de grymaste tjejerna och såg Polkapix.
De var jätte bra och jag hade skit kul! Förbandets musik var inte riktigt i min smak.. menmen.
Dans blev de i massor och mycket bra musik! (Y'. Kolla deras hemsida >här< och de finns med på
spotify, bästa låtan "Do what it takes" <3. Tack alla som gjorde kvällen minnesvärd! :D<3.

                      

Andra bilden är tagen med min kassa mobil kamera så jag har redigerat den lite ;).

Nu måste jag göra iordning mig för bästa kusinen Ida kommer!
                                                                                               Puss hej!

                                                                                                            


Hanna

Det har varit en av de bästa kvällarna hitils ♥



PUBLICERAT: 2010-02-28, 14:35:44 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3