SKRIVET: 2010-01-05, kl 22:08:36 | PUBLICERAT I: Lifetime

"Are you lazy?" "NO!"

Tjabba blogg!

Jag känner mig så slö! som en riktigt soffpotatis....
Vill verkligen komma igång. Typ ut och springa, göra några muskelövningar!
Jag skulle göra en överarmssurv på vollybollen i skolan.
Min idrotts lärares komentar va: Har du inga muskler i armen Viktoria?.
Suck, varför är det så svårt?!
Jag behöver hjälp.. Ja, jag behöver typ en Anna Skipper (stavning) som får
en att röra på sig.
Men jag har en liten start nu ;). Ela ska komma på fredag, så ska vi ut och
springa´. Och sedan kommer man ju ut lite nu när det är snö och kallt ute.
Som till exempel skridskor, isen ligger ju bara 3 hus bort. Så jag åker i alla
fall lite varje dag.
I morgon kommer Ellen hit, så ska vi åka lite :)<3.

Hare gott!



Ida :D

Men vi ska ju träna stella :)

Då ska jag köra hårt med dig och henne !! :D


Svar till: Ida

Bra, Ida Skipper får komma hit och få oss i form!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3