SKRIVET: 2010-01-18, kl 21:21:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

18/1

Tjenatjena!

I går natt sov jag dåligt, jag kunde verkligen inte somna.. men jag var inte
ensam. När jag kom till skolan i morse berätta Alma, Hanna och Maria att de
också hade sovit dåligt. Även ifall jag inte har ont utav det i vanliga fall, men
är det nån som vet ifall det var full måne igår natt? haha. Ja får hoppas att man
sover bättre i natt.
Dagen har inte vart så jobbig, den har vart lugn, skön och inte många krav
har ställts på en, gött! I morse fick klassen reda på att det ska börja en ny
kille i vår klass från Mölltorp tror jag att det var (a).

På fysiken gick vi igenom vad ett "spektrum" var, fan jag hängde ju bara med
halvt... Jag fattade så lång vad ett spektrum var men inte hur det kunde bli ett
linje spektrum... Är det nån som fattar?! Knappt jag själv gör det.. x).
haha varför ska man lära sig Astronomi????
Ååååhå Blir trött bara på att höra ordet..

Vi slutade halv ett idag (Y)! Yeah, Alma följde med mig hem en sväng, så vi
gjorde lite pannkakor och satt sedan vid datorn.



Jag har prövat att göra ett
bildspel på "windows movie maker" så jag tänkte ladda upp den här, men vet
såklart inte hur man gör.... typiskt. Är det någon som vet, som vill hjälpa mig?
Skulle vara bra med lite vägledning ibland ;).

Nu ska jag läsa spanska och sedan en bok, så puss hej!

Kolla in Ken Ring - Nu måste vi dra antingen "här" eller på spotify!
Älskar den låten, refrängen är skönast!
och om du gillar den sök på en av hans andra låtar "Låt för barn"
den är bra (Lyssna på texten)! 


Emelie Bylander

hallå jag orkar inte läsa dina inlägg;P

men gör det ändå....;P;P

<33



PUBLICERAT: 2010-01-20, 20:41:15 | URL: http://emeliiebylander.blogg.seblogg.se

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3