SKRIVET: 2010-01-25, kl 17:16:43 | PUBLICERAT I: Lifetime

Monday..

Hej, hej alla!

Igår hade jag kul! Ida och Ellen var här, vi fota hundarna (se bilder nedan),
spela is hockey i ungerfär två timmar och spela monopol! :D<3
Efter att Ellen åkt var Ida kvar en liten stund. Så jag visade min SO-
redovisning om Alfred Nobel för henne (lite som träning) Men det gick ju
sådär kan jag ju säga ;P. Alfred är verkligen en stor uppfinning?! eller vad haha ;D.
Gör inget om ni inte fattar ;P.
Appropå SO:n så ska jag nog kolla igenom den igen, hehe. Efter att ha sätt
två stycken i klassens redovisningar så känns det som om jag ska fixa lite
med min egen ;). Min anledning är kass.. men det ordnar sig säkert.

Btw imorn äre tisdag, hoppas på en bra fortsatt vecka!

Hare bäst!





 


                    Bilden längst ner har Ida redigerat ;)<3


Ämmi

vi ksk kan börja komentera varandras inlägg;P



PUBLICERAT: 2010-01-27, 19:28:10 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/
Svar till Ämmi

Du får väl komentera mina inlägg som du vill ;)



PUBLICERAT: 2010-01-27, 20:52:16 | URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3