SKRIVET: 2010-01-03, kl 16:40:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

Januray

Hejhej!

Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig..
Meningen var att jag skulle åka på filmkväll hos Måns ocg fira hans födelsedag
(som är idag). Men nu har han fått feber så det blev inget..
Så Grattis Måns och krya på dig!
Övernattningen hos Maria blev lyckad! Vi hade det superkul, vi spela, åt mat och mycket
mer :D. Tack för det änglar! <3. Uppvakandet var inte lika trevligt. Jag tjejerna är inte de
bästa väckarklockorna. I o för sig så vaknade jag rätt så snart, men de fälde ner benen på
min tältsäng så jag typ låg som ett upp och ner vänt "V" (inte skönt), sedan gungade de
mig som ett träd en riktigt blåsig dag, de tog min kudde och när jag väl var vaken så
berätta Maria att hon råkat sparka mig i huvudet :s. hahah då var jag inte så super glad :P
bara trött!
Den eftermiddagen åkte jag skridskor :D .
Idag har jag åkt skridskor också, fast denna gången mycket längre.
Jag kan inte rå för det, men jag har börjat oroa mig för skolan. Att jag typ inte ska hänga
med när den startar igen.. På ett sätt är det skit skönt att ha ledigt, men man får så många
stunder då man inte har ett skit att göra! :/ Det är rätt jobbigt.

Jag har pratat med mamma och hon har sagt att jag får börja med fotbollen igen bara det
inte krockar med Pennys kurser, och att jag då måste få tillbaka min kondition. Jag är glad!
Jag har bara missat en sessong men har saknat att springa på planen en solig dag och känna
värmen  och vinden när man springer så grymt mycket! <3 Så till våren står jag antagligen
på IFK:s plan igen :D.



Som du ser har jag bytt design. Designen är gjord av en tjej som är skit duktig!
Adressen till hennes blogg står på headern!
:D






Kram!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3