SKRIVET: 2010-01-22, kl 15:00:01 | PUBLICERAT I: Lifetime

Härlig fredag!

Tjabbalabbaporlan!

Nu är det fredag igen! Fysik provet gick nog bra och SO redovisningen är som¨
gott som klar! Skönt.
Snart åker jag in till stan för att åka skridskor med Ellen och hennes brosa ;).
Sedan blire taco-kväll med godis och chips framför "let's dance". Härlig fredag
om ni frågar mig ^^. i morgon äre konfa, efter det bär det av till farfar för att
äta gröt med pappas sida av släkten och för vissa planera årets första
agility tävling! ;D. Äntligen drar det igång igen<3.
Tävlingen är på nästa lördag så på söndagen blire lite träning... ja så mycket '
träning som går i kylan ;).

Nu ska jag fika, puss hej!

Bara för att Penny är grymt söt i min mössa!




Måste verkligen göra nått åt min komentar färg, man ser ju inget!
Men så länge får ni markera texten för att se..



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3