SKRIVET: 2010-01-09, kl 21:48:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

January is a cold month.....

Heeeeeeeeeej!

Nu är det en lördagskväll i janurai.
Penny har börjat att löpa, så hon är lite halvt trotsig, det drar väl igång nu..
Den värsta tiden som kommer med en hund, det är nu man måste vara hård
och sätta gränser. Det är tur att Penny är så charmig som hon är. Det går ju
inte att vara arg på henne länge ^^.
Lovet har varit underbart! Jag har sovit en hel del, tack vare den underbara
snön och isen som snälla fröken moder natur har givit oss denna vintern, så
har man vart nyttig och vart ute ordentligt, fått frisk luft och rört på sig (Y'.
Helgen har varit kul, jag har nog inprinsip träffat alla mina vänner "NÄSTAN"
då, den här helgen :P.
I Fredags kom Ida hit vid lunch. Vi åt mat, kolla på "Hundpansionatet" (som
Ela och Linus hade hyrt), var ute och busa med Penny och Stella och åkte
skridskor :). På¨kvällen kom Hannas mamma och skjutsa hem Ida och mig,
Hanna, Maria och Anton till Måns på film kväll.
Idag väckte mamma mig kvart över 7 ;o. Var as seg! Då drog Konfan igång
igen. Det var vanlig konfaläsning på morgonen/förmiddagen, sedan åt vi och
åkte iväg för att köra Go-cart! Skit kul :D. Fråga mig inte vart vi åkte, glömmer ;P.
När jag kom hem åt ja, sedan åkte hela familjen + flickvän till broden min då ;)
in till Skövde för att se på Götakanal 3. Det var lite roligt för när vi skulle hämta
biljätterna (som vi resserverat) så såg "damen" i kassan lite förvånad ut, när
vi resserverat 7 platser (vi var 2 av oss som hämtade biljäterna) så man kan
nog förstå att hon undrade varför vi skulle ha så många. Who knows? ¨.¨
På måndag börjar skolan, kommer säkert vara as seg på morgonen och jätte
trött på kvällen......... det låter ju roligt!

Puss på Kyllan som kan trappa ner lite, för jag FRYSER!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3