SKRIVET: 2010-01-17, kl 20:25:46 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sunday today and monday tomorrow..

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Både jag och Penny sitter nu här framför datorn och känner oss utmattade.
Mamma läste precis mitt horoskop, veckans tips för mig var att slappna av.
Jag kan erkänna att jag kommer att ha svårt med det eftersom vi har en
redovisning som ska vara klar så man kan redovisa den på måndag nästa
vecka, sedan har man spanska läxa, matte och Astronomi-prov på torsdag,,
läxor..... orkar inte med dem! Jag har inte gjort så verst mycket speciellt
denna veckan. Men snart börjar en ny. I kväll blire att plugga lite fysik och
sedan Johan Falk film om man inte somnar framför den, haha.

Hare bra läsare! 
             Puss & Kram



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3