SKRIVET: 2010-01-27, kl 21:26:48 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tired day..

Heeeeeej!

Bloggar nu även om jag är skit trött!
Skolan tar mycket energi.. ja eller det är ju inte bara skolan.
Jag orkar inte åter berätta just nu, så jag berättar vad som kommer ske
istellet. I morgonen har jag antagligen SO redovisning, så jag har tränat
och faktisgt lagt till lite på presentationen. Men det ska nog gå bra! Det
ska bli skönt när det är över. På fredag eftermiddag/kväll så är tjejerna
här på en mysig/rolig kväll får vi väl säga att det kommer att bli ;)<3.
På lördag blire skiddag med konfan! :D. Det ska bli kul, har inte åkt
skidor på jätte länge, så det kommer bli kul och se om det sitter kvar nån
teknik nu.

Men hare bra alla!

xoxo



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3