SKRIVET: 2010-01-30, kl 20:19:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

Skiddag i Mullsjö

Heej !

I fredags vare en rätt så slapp skoldag, faktisgt.
Livet springer upp och ner, men om man öppnar ögon och är uppmärksam
så går det bra! I fredags eftermiddag/kväll var Ellen, Hanna, Anton och Albin
här, rolig kväll det!
Idag skulle jag vart på årets första agility tävling, men eftersom Stella börja
löpa så blev det inget :(. Men i stellet blev det skiddag i Mullsjö med konfan!
Kl 9 i morse var jag inne vid församlingshemmet. Vi åkte buss till Mullsjö och
kom hem typ 4 halv 5. Där emellan har jag haft skit kuuuuuuul! :D. Jag ramla
typ cirka 5 gånger, och en gång rakt ner i djup snö så Hanna fick ett gott skratt ;P.
Tack alla som gjorde dagen till den bästa!<3.
Nu har jag precis ätit bakpotatis med skinskröra och ser på robinson finalen!(Y).

Puss hej!



Jag ser fail ut, men hundarna är söta ;)


Ämmi

okejj. läser du min blogg?



PUBLICERAT: 2010-01-31, 14:05:40 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/
Svar till Ämmi

Ja, vadå da? ;)



PUBLICERAT: 2010-01-31, 15:47:17 | URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3