SKRIVET: 2010-06-09, kl 21:50:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

Fight for this love

Orkar inte skriva så jätte mycket ikväll. Sitter och lyssnar på musik, äter lite godis och funderar på hur jag ska ha håret imorn ;). Dagen har varit bra, fotboll på aktivitetsdagen. Det var faktiskt rätt så kul till sist! Spela mot masssa killar som är jätte duktiga på fotboll. Vi var bara 6 st tjejer, så våga inte riktigt spela ordentligt, haha! Ja sluta tidigt idag då, så halv 3 kom syrran så gjorde vi pannkakor, prata och lite annat (a). Nu ikväll har jag kollat på lillebroderns skolavslutning, sedan hamna jag här typ. I morgon är det skolavslutning = sommarlov , göttkött!
På fredag tar Toffe studenten, kul! :). Slänger in en bild på vad jag ska ha på mig imorn på skolavslutning.
Puss hej!
P.S. Fick schema på när jag ska jobba i sommar på Hamnbacken. Blev nöjd faktiskt, men det blir mycket cyklande in till stan känner jag på mig ;) D.S


Clara :D

Jag hade oxå en sån kjol o ett rosa linne :D <3



PUBLICERAT: 2010-06-14, 22:39:44 | URL: http://cclaraa.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3