SKRIVET: 2010-06-15, kl 22:38:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

Grillkväll!

Har nästan precis kommit hem från en dunderkväll!. Har inte haft så kul på hela sommarlovet haha (inte för att det har gått så mycket utav sommarlovet, men ändå). Jag har i alla fall haft jätte kul! Om jag var tvungen att välja det bästa som hände ikväll, väljer jag nog när ellen skulle skvätta vatten på mig nere vid vättern, så hon lyckas att kasta iväg sin sko så den flyter ut, haha. Jag höll på att dö av skratt när hon skulle hoppa i för att hämta den! Vi skulle gå ner för att doppa fötterna, ellen däremot doppa nog mer än så (a). Kul vare i alla fall! Hahahhahaah. Men jag har haft en bra kväll och det är skönt att solen har börjat att komma fram (Y). Fortsätt så nu bara!
Imorgon har vi match mot NFIF, det blir kul för det är min syrras gamla lag och min förra förening (eller vad jag nu ska säga). Så extra kul ska det bli. Nu visar vi dem vad vi går för!  Annars är det inget mer som händer just nu. Ska nog kolla min facebook och lite annat, sedan blir det väl sängen.
Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3