SKRIVET: 2010-06-21, kl 16:34:22 | PUBLICERAT I: Lifetime

No camp this year, so i hope for next year instead. . .

Har bytt tillbaka designen och bytt headern, som kanske märks. Jag vet inte varför med den nya designen kändes rörig eller nått och jag trivs väldigt bra med den här! Headern blev jag väldigt nöjd med! Så den får nog ligga kvar ett bra tag, tror jag.
Idag har jag Kollat på när min lillebror var på simskola sedan har jag spelat golf och ätit glass m.m. med honom och ida. kul!Jag, mamma och linus har dessutom bestämt att vi ska åka iväg hela nästa vecka. Vi ska bo på (som verkar) en fin och rolig camping. Allt är inte bestämt fullt ut, men troligen blir det så! Skulle ju på hundläger nästa vecka men pg.a att penny börjat löpa får hon inte komma och Stella kan jag inte häller ta (löpning på gång där med). Så vi får pengarna tillbaka och jag får åka nästa år istället.. Var ledsen igår över det. Har längtat i typ ett halvår, om inte mer och så blir det inte av. Det är riktigt tråkigt. Men resan jag, mamma och linus har planerat nu låter också härlig. Det är skönt att få komma iväg lite (Y).
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, men ska nog gå  ut en stund.
Här kommer en låt av Britt Nicole - Glow
Puss hej!


Hanna

det kommer bli så tråkigt utan er! <3<3



PUBLICERAT: 2010-06-21, 20:02:12 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/
alma

britt nicole (L)

träffas snart? :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3