SKRIVET: 2010-06-07, kl 21:55:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Soon summer on real!

Då var sista riktiga skoldagen slut för det här året, det är skönt som in i! Måste få ladda om nu, känner jag. Komma ifrån och få en nystart igen (Y). Imorgon blir det vanliga lektioner på förmiddagen och sedan städning på eftermiddagen. På kvällen är det sista gången på hundkursen.. då ska vi visa dem vad du har lärt dig, gumman!  <3. Du är värd allt! Dig kan jag lita på upp till 100%. Vad skulle jag göra utan dig?!
På onsdag har vi allaktivitetsdag, jag fick fotboll tror jag! Så åker då ner till Landbyvallen, för att spela lite boll ;).
och dagen efter slutar vi skolan, hur härligt som hälst! Nu börjar sommaren på riktigt (L). Bara vara hemma och ha chans att spendera mer tid på sånt som jag älskar (a). Det är livet för mig.
Ha det bäst nu,
puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3