SKRIVET: 2010-06-17, kl 13:11:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

Summerdays!

Härligt att sommarvärmen äntligen är här!
Ligger ute i solen och myser med penny! (L) (men penny börjar  nog att tycka det börjar att bli lite för varmt just nu). Love på att man har sommarlov nu! Annars händer det väl inte så mycket idag. Ska väl vara ute i solen hela dan!
Igår vare jag med ida (och albin kom en sväng). Vi hämta stella så hon och penny fick leka en stund. Funderar på om jag ska göra det idag med :). I alla fall, på eftermiddagen cyklade jag och ida ner till storebro för att se ifall det gick att bada där än, men det var för kallt! solen får värma vattnet ett par dar till (Y). Men efter det hade vi fotbolls match mot fågelås. De var bra! och tyvärr så förlora vi. Men det är bara att ta nya tag! Imorgon kanske jag ska vara med ellen och halv 5 blire fotbolls träning.
Har det bäst,
puss hej!


Clara :D

sv: Japp nu har ju jag fått ny mobil så jag kan messa, japp men msn dampar så jag kan inte logga in ändå :/ <3



PUBLICERAT: 2010-06-18, 08:32:51 | URL: http://cclaraa.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3