SKRIVET: 2010-06-06, kl 22:33:44 | PUBLICERAT I: Lifetime

Nationaldagen

Usch, går kväll var inte alls kul. Flera som jag inte alls ofta ser gråta + mig själv storgrät. Tänk dig själv, att du lärt känna någon väl, fått en helt nu vän som du fått dela jätte många minnen med, åker hem och du vet aldrig säkert om du kommer träffa den igen. Den är en kännsla som inte går att beskriva! <3.
Gruppkram med hela gruppen!
Ansträngda leenden... Love på er!<3 (Almas bilder (hade inte med min kamera)).

6/6 = Sveriges nationaldag. Var hemma hela förmiddagen och sov.. kl 2 cykla jag in till stadsparken för att möta ellen! Vi tog en glass på frästelsen och gick upp mot hallen för att kolla på fotboll. Efter matchen som slutade 3-1 tror jag cykla vi till Mullsjön och bada. Det var faktiskt rätt så varmt i vattnet! Skönt var det i alla fall. Tack för dan ellen! :).
Nu måste jag verkligen sova.. har ont i huvudet som in i *******.
På torsdag får vi sommarlov, HÄRLIGT!
God natt!


Julie R

Kul blogg!



PUBLICERAT: 2010-06-07, 17:09:22 | URL: http://julier98.blogg.no

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3