SKRIVET: 2010-03-10, kl 22:03:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tired...why i'm tired all the time??

Hej!
Dagen har varit bra, har varit veldigt trött men annars har den väl flytit på.
Eftermiddagen där emot har varit jobbig, har inte hunnit det jag velat och . . .
Fick reda på resultatet på mitt kemi prov idag. Det gick bra! :).
På lördag åker jag (som jag sagt innan) till sälen med konfan. Så de dagar som
ligger framför oss ska jag packa och lite sånt, så kanske inte blir nått bloggande
om jag inte hinner ;). Lovar att skriva när jag är hemma igen!
På fredag åker vi till Fågelviks gymnasiet med skolan på studiebesök. Men nu borde
jag verkligen gå och lägga mig..
Puss o Kram!


                                                                         



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3