SKRIVET: 2010-03-18, kl 18:30:34 | PUBLICERAT I: Lifetime

Lindvallen (L)

 

Hej blogg!
Kom hem från Lindvallen (sälen) för två dar sedan, sorry om jag inte bloggat men läxor och sedan har jag försökt att ta igen lite sömn, hihi. Men jag har haft superroligt!




Bussresa upp till Linvallen på lördag morgon, avgång från församlingshemmet kl 07:00 och paus i Filipsstad.


När vi kom fram gav vi oss ut i backarna direkt, sedan blev det skidåkning både söndag och måndag med andakt m.m. på eftermiddagen/kvällen.



Några av bilderna som jag laddar upp nu har Ellen tagit på sin kamera (om ni undrar) ett bra exempel är denna bilden ;)

Hanna hade lite roligt och tog kort på Ellens mat, som för övrigt var super stark....

Och vem åkte en svart backe, jo jag! Stolt! hahahhahaha (Y)

Det får bli den avslutande bilden för denna resan, jag har hur många fler som helst. Men det skulle ta år och dar att ladda upp dem här ;). Sammanfattande över hela resan är: Grymt kul! C:

När mamma och pappa hämtat mig vid församlings hemmet på tisdagen igen åkte vi och fixa pass till mig inför Tysklands resan  som kommer snart redan vecka 16 :o :).  Bloggar nog imorn igen.

Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3