SKRIVET: 2010-03-25, kl 20:37:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

No me gusta deberes!

Ååh vad det kan vara jobbigt ibland, jag hatar verkligen läxor och jag vet att jag inte är ensam om det... De tar upp så mycket tid så jag knappt inte hinner att blogga. Sedan när man inte hunnit sitta vid datorn på några dar och sedan sitter vid den i några timmar (gör läxor vid den också) så klagar mamma på att man sitter förmycket vid den, jobbigt ibland men jag älskar henne för de. Btw så har veckan gått långsamt men den har varit rätt så händelserik. I tisdags hade vi innebandy turnering, sista matchen var den bästa jag vart med i, i hela mitt liv. Jag tänker inte gå in på detaljer men den var grymt rolig att spela. Det var sista matchen vi var helt slut men vi gav allt! Då känns det att man lever efteråt. Man fick lite skrapsår här och där men det är sånt man får leva med! Idag lämnade jag in min NO uppsats, härligt! Då har man en sak mindre att tänka på. Men ändå ser jag bara mer skolarbete framför mig. Tills imorgon: spanska + svenska prov på satsdelar. Har fått Tyska läxa från comenius projektet  över påsklovet, bara för att alla ska kunna minst presentera sig när vi reser till tyskland. Efter lovet matte prov x2 och om jag känner min spanska lärare rätt så kommer vi få en ny läxa då...... jag orkar inte!
Men det oroar mig inte så mycket, det brukar att gå bra. Det jag vill tänka mest på är fotbollen. Det är så skönt att ha börjat med den igen. För mig går det inte att ha ett liv utan att springa ut på planen och göra sig av med energi. Har börjat träna med damlaget, så nu får man springa mellan två olika lag. Så söndagen ser ut såhär att först har jag träning med 96-97 kl 15 - 16, Sedan har jag tränings match med damlaget som det är samling på kl 16:30. Haha fotboll var de ja! Imorgon är det skola som vanligt sedan blir det bowling på kvällen med pizza (Y) see ya!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3