SKRIVET: 2010-03-06, kl 19:29:37 | PUBLICERAT I: Lifetime

6/3

Hejhej!
Lördag kväll nu. Igår hade jag en jätte mysig kväll vill jag bara säga. Tack Maria för kvällen
och förlåt om jag förstörde överaskningen lite :/. Men ni tjejer är grymast, hur skulle jag klara
mig utan er? I morse var det konfa och sedan har jag vart hemma resten av dan. Städat mitt
rum med mera.. Imorgon är det äntligen fotbolls träning! Yes, vad jag har längtat.
Efter träningen så åker jag till farmor på kalas och sedan är väl helgen slut.. men vi har studiedag
på måndag, gött! Imorn eller någon gång i helgen anmäler jag mig och Penny till SHU:s riksläger.
Det ser jag fram emot! (Y'. Ska åka dit med Hanna och Charlie, o så blir det hundträning hela
veckan! Ikväll är det andra chansen i melodifestivalen.
Puss hej!

                                                                                                



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3