SKRIVET: 2010-03-09, kl 21:34:30 | PUBLICERAT I: Lifetime

Några redigerade bilder.. är det någon som är bra?

Hejhej!

Det var rätt skönt att åka till skolan idag för jag har värdens bästa klasskompisar!
I eftermiddag/kväll har jag vart med Alma, sedan bara tagit det lugnt och haft tråkigt..
så jag satte mig och ladda in bilder som jag har tagit nu i vinter (då de var som mest snö).

Ialla fall eftersom jag haft tråkigt så har jag redigerat 4:a bilder som jag tänkte
att ni kanske skulle kunna rösta på vilken som är snyggast. Skriv bildens
nummer i en komentar så får vi se ;).

På Lördag åker jag till sälen med konfan. Det ser jag fram emot! Det blir skönt att umgås
med kompisarna i skidbackarna (Y'. Så i veckan har jag inprincip inga läxor, så jag ska
nog börja packa. Men ska kolla ifall det går någonting bra på TV:n nu. Bilderna finns nedan.

Puss hej!

1.

2.

3.

4.



                                                                                                     


almaaaa

jag tycker alla va jättefina, men nr2 va finast! ;D



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3