SKRIVET: 2010-05-27, kl 21:44:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

De tråkiga är att dagarna kommer gå så fort nu..

Dagen har varit mycket bra! (a). Selina kom och det kändes hur kul som helst! :D.
När vi slutat skolan, var jag och alma tvugna att visa halva gruppen av de tyska eleverna runt skolan och ja, det gick väl sådär. Efter halva rundturen var jag och alma att springa med våra partners med väskor som vähde ton till bussen, så vi inte skulle missa den. Ja, vi hann med bussen, men det kändes jätte dumt att lämna alla där, utan att göra färdigt rundturen. När vi kom hem så prata jag och Selina A LOT! (Y). Jag visade henne lite saker vi åt och sedan åkte vi in för att kolla på cabarén (lärarna hade sagt att vi skulle ta med våra partners till cabarén), men när vi kom dit fick vi inte gå in :s. Alla från tyskland hade reserverade platser, men vi fick inte ens gå in. Så medans de satt och kolla på en cabaré på svenska och inte fatta någonting, gick vi runt där utanför i ungefär 1 och ½ timme...verkligen jätte roligt. Men jaja, that's life, antar jag. Nu sitter jag här och ska nog träna lite på spanskan. Selina har gått och lagt sig (tror jag). Men det är ju inte så konstigt, när hon åkt buss hela natten och sedan vart med mig en hel dag, hihi :) Men det är både kul och konstigt att hon är här. Men mest kul! <3.
Måste sluta nu. imorgon kommer det nog bli bilder tagna! Efter skolan ska jag, alma, hanna och maria visa våra partners runt i hjo och hanna.n och ellen hänger med en sväng o äter glass :). Sedan på kvällen blir det badtunna hemma hos maria! :D. Det tycker jag låter som en bra dag (a).

Men har det bäst,
                 Puss hej!



alma

det va supermysigt, ni får hare bra på liseberg! ;D

vi ses på söndag :G <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3