SKRIVET: 2010-05-30, kl 22:34:16 | PUBLICERAT I: Lifetime

Helgen = GREAT med stort G

Jag har verkligen haft en underbar helg! :*

I fredags efter skolan visa jag, hanna, alma och maria tillsammans med ellen runt våra tyskar i stan. Vi tog en glass på frestelsen och hade lite kul i lekparken, hehe (a).
På kvällen åkte jag och Selina ut till Maria och träffa, hanna och alma + tyskar där med. Vi bada badtunna, prata och hade allmänt roligt :D.

På lördagen följde Selina med mig på återträffen med konfan. Vi åkte först till varnhems kyska och sedan till...(trumvirvel)... LISEBERG! Yeah, där hade vi det skit roligt rent utsagt! Det gjorde inget att det var för mycket folk för jag hade världens bästa sällskap med mig. Vi hade super roligt! Vi åkte så mycket vi hann med och de nya sakerna jag åkte/gick var spinnrock och Spökhotellet Gahsten (stavning). Jag gick tillsammans med hanna, ellen, selina, melina och miriam där inne. Jag kan säga så här att jag hade ren panik där inne. Jag kan inte säga att jag grät så, men tårarna rann när jag kom ut. Det var det absolut värsta jag någonsin har gjort! Usch, aldrig mer asså! Jag var inte ensam heller, jag tror att jag och miriam var de som var räddast. Men i bussen efterråt när jag prata med maria, så kändes det skönt och faktiskt lite roligt att jag gick och fick se hur det var. Men aldrig mer! Men vi hade jätte roligt i alla fall :*.

Idag har vi vart med Alma och Theresa i Jönköping på a6 och shoppat lite. Köpte t.ex. en ny bikini (väl behövd kan jag ju säga) och jag fick en ny kudde av mamma som snart ska invigas ;). Vi hade det jätte mysigt tyckte jag allt :)<3. Efterråt åkte vi hem till alma och kolla på deras dunder SÖTA kattungar. Grymt söta var de! (a). Efter det åkte vi hem och tog det lugnt, sedan spelade vi lite fotboll med, maria, miriam, hanna och melina :).
Och nu ska jag bara sova, imorgon efter skolan ska hela gruppen paddla kanot och klättra!
Vill tacka för helgen och alla minnen som jag fått från den (L). God natt!
Bild tagen av alma på en av hennes kattungar, jag hoppas att det var okej att jag tog den? (:


alma

det var hur mysigt som helst :)

& jag älskar mina små, söta, fluffiga, gosiga kissemissbebisar. :) <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3