SKRIVET: 2010-05-26, kl 22:05:17 | PUBLICERAT I: Lifetime

Selina are coming tomorrow

Hej! Förlåt för det inlägget innan. Jag var verkligen tvungen att avreagera mig lite.
HAr inte ni känt någon gång att ni aldrig räcker till, att ni bara vill falla ihop och stoppa tiden och att ni är nära till att bryta ihop bara för ingenting räcker? Så kände jag idag. Så jag var bara tvungen att skriva ut lite känslor. Men jag älskar verkligen mina vänner och det borde de veta! (L). Men det var skönt att ställa sig på planen och spela en match även om vi förlora. Just nu gör det ingenting! nu sitter jag och äter godis, det är väl bra? or not! Jag äter alldeles för mycket godis just nu, kan ingen stoppa mig? :o.
Imorgon kommer äntligen Selina, åååhå vad jag LÄNGTAR! :D. Det ska bli så kul (a). Men det känns veldigt overkligt. Men kul! :D:D:D Är hyperglad för det, hehe ;).
På lördag blir det Liseberg det blir super kul hoppas jag. Hoppas det blir fint väder med! (Y)
Föresten så såg vi 9:ornas cabare idag. Den var väl rätt så bra ändå ;). Lite skratt blev de allt, haha!
Men nu ska jag lyssna på lite musik och sedan sova.
God natt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3