SKRIVET: 2010-05-25, kl 17:13:31 | PUBLICERAT I: Lifetime

Unghundskurs snart!

Dagen idag har väl vart bra. Hade konditionstest på idrotten (sista lektionen). Det gick väl bra. Kan varken säga att jag är missnöjd eller nöjd. Försämra mig med 3 sekunder, och det är inte alls mycket. Efter idrotten stanna jag, hanna och alma kvar i hallen och . . ja, kul hade vi Hahahhaa! Ska nog inte säga vad vi gjorde ;). Men det sluta med att jag och alma sprang till bussen bara för att vi var sena. När vi skynda oss till bussen kom det en husbil förbi åkande. En annan bil kör ut från en infart och backar rakt in i husbilen. Skit läskigt, när det händer precis framför en! Mannen i husbilen var inte glad när han steg ur husbilen, kan jag ju lungt säga.
Snart blir det hundkurs med pennyplutt som ÄNTLIGEN har blivit vaccinerad! Fjärde gången gilt, eller vad?(a) hehe.
Bild tagen av mig under engelskan (jag och albin skulle ta bilder på fisk affären, (fråga mig inte bara))
Puss hej!


Ina

hej, visste inte att du hade blogg heller:O

försämrade mig oxå på copertestet, men med 8 sek;)

kram



PUBLICERAT: 2010-05-25, 17:19:36 | URL: http://inapeanut.blogg.se/
Hanna

För att jag tycker inte det är lika roligt längre och jag ska börja träna mer agility



PUBLICERAT: 2010-05-26, 07:46:07 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3