SKRIVET: 2010-05-22, kl 23:02:43 | PUBLICERAT I: Lifetime

I must say, i want more days like this one (L)

Heeeeeej!
Denna underbara dag börja med att jag och mamma gick med Penny ner till Vättern (Y).
Penny sprang om kring på stranden och hoppa i vattnet lite då och då, jag och mamma gick vid stranden och tog lite härliga bilder. Vättern var väldigt stilla och blank idag. Hade jätte stor lust att bada, men det var skit kallt! :s

   

Efter promenaden till vättern så påbörja vi städningen i källaren. På torsdag kommer Selina och då ska hon sova i Linus rum  och Linus ska sova i källaren. Så vi röjer i ett rum och så ska vi göra iordning dem tills på torsdag då! Mellan 1 halv 2, var vi så hungriga så vi tog en paus och åkte in till stan. Vi beställde pizza och la oss på en filt på strandpromenaden.

   

Efter ett tag i solen, bestämde vi oss att åka till hamnen. Där ringde pappa och Linus (som vart på traktorpulling hela dagen) att de var påväg hem. Så vi gick till stadsparken och mötte de för att köpa glass! :) Sen åkte vi hem.

När jag vart hemma ett tag, så kom Clara :D. Hon var hos sin moster, som bodde granne med min farmor, som bor nära mig och som jag inte hade en aning om att det var så. Hahah världen är allt liten ;)<3.
Men måste bara säga att det verkligen, verkligen har vart en toppen dag idag! Till och med vädret har vart på min sida idag. och folk som sa att det skulle regna nu i helgen, HA. Man ska inte lyssna på så¨nt utan ta dagarna som de kommer! Nu ska jag sova, Puss hej! (L)



amanda

hej, frågestund på min blogg just nu, svarar på ALLTING, vad som helst, fritt att fråga en sån konstig fråga som helst, kika in på bloggen och lämna en fråga vettja :)



ps. fin blogg (;



PUBLICERAT: 2010-05-23, 11:02:50 | URL: http://amndaduvet.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3