SKRIVET: 2010-05-09, kl 20:43:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

Konfirmation

Hallå!
En bra helg har detta varit! I lördags regna det, men idag kom solen fram ;).
Igår var det förberedelser inför konfirmationen för hela slanten och idag var det konfirmation.
Vakna halv åtta och tog en dusch, sedan åt jag och gjorde iordning mig innan jag fick skjuts till
kyrkan. Vi träna där på själva gudstjänsten sedan fika vi och bytte om iför bildtagning. Kl 11
börja Gudstjänsten och efter det blev det firande här hemma. Fick många fina pressenter!
Tack för uppvaktningen kära släkt :).

Nu sitter jag framför TV:n och tänkte kolla "Virus i Bataljonen" som jag spelat in i lördags för att
jag var på Tidaholms crusingen (som var sådär i år p.g.a det dåliga vädret). Men jag fick aldrig den
sista delen inspelad på filmen, bara för att TV4-nyheterna ska komma mitt i! Hatar när det ska bli så.



I morgon är det moppedag med klassen i kleven. Sen på tisdag efter skolan blir det hundkurs med
Penny, och på torsdag och fredag har vi ledigt! Skönt de.




     

     

Ja, så då är man konfirmerad då ;)

Förästen så är jag nog klar med designen, ska nog bara fixa någon grej till.
Har det bäst, Puss hej!


FILIPPA :)

sv: tack! :)



PUBLICERAT: 2010-05-09, 21:37:41 | URL: http://fflippis.blogg.se/
alma

grattis! :) <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3