SKRIVET: 2010-05-21, kl 15:53:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

Värmen är helt j***a underbar!

Det är skönt att ha en bärbar dator, då kan man både sitta ute och blogga sammtidigt ;).
Sitter ute i vår "hängstol" eller vad man nu ska kalla det?  och Penny springer runt över allt och jagar fjärilar bland annat. Hon är så söt. Vädret är helt magiskt, sommaren är äntligen här. Den har precis staratat. Om en vecka kommer Selina <3 och om typ 3 veckor går vi på sommarlov! Underbart, det finns så mycket som jag vill göra!   I torsdags på rasten tog jag, ellen, alma och hanna.n bilder med ellens kamera (tror jag har sagt det innan) och några av dessa bilder ligger ute på ellens blogg så gå in och kolla!
I kväll kanske jag ska cykla till gårn en sväng (om inte mina föräldrar bestämt någonting annat). Jag har fått lust för att cykla nu för tiden, tack vare ellen, alma och hanna. Haha, det är säkert mina föräldrar tacksamma för ;).

NI ÄR BÄST, LIKA BRA SOM EN FLODHÄST!  HAHAHAHAHA, NE (a) (L)



Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3