SKRIVET: 2010-11-02, kl 10:53:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

Godmorgoooon! Har varit vaken i någon timm...

Godmorgoooon! Har varit vaken i någon timme nu. Hade tänkt att blogga igår och idag, göra hiss/diss och lite sånt kul, men såklart så funkar inte internetet här hemma.. Så jag bloggar som ni kanske förstår från mobilen nu. Fast detta sms kommer ju säkert inte att komma i ett stycke. Jag fattar inte varför det blir så? Någon som kan hjälpa mig med det? Jaja, i alla fall. Idag ska jag mest ta det lugnt. Snart ska jag gå upp till farmor en sväng, hade jag allt tänkt att göra. Ikväll kanske det blir bowling, men det beror på hur mycket pengar jag har.. Känner att jag har väldigt mycket som kostar pengar just nu och det kommer ju inte bli bättre sen precis. Julen kommer ju snart och då ska man hålla på o köpa julklappar. Så vi får som sagt se. Men nu ska jag gå och göra i ordning mig. Ha det så bra! Pusshej



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3