SKRIVET: 2010-11-13, kl 22:59:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

Helt fantastiskt att jag överlevde spökvandringen!

Orkar egentligen inte att blogga nu. Är alldeles för trött efter en händelserik kväll. Men ville brara lägga in ett inlägg och berätta att jag lever. Jag överlevde spökvandringen! Helt otroligt. Jag som blir så j*vla rädd på sånt här gjorde det, och det var skit kul, hihi! Ett tag trodde jag inte att jag ens skulle ha gått in i skogen och påbörja promenaden, men tack vare älskade Ida så gjorde jag det ändå! Hihi, vad stolt man kan vara över sig själv (a). Ska klart åka dit nästa år igen. Då kommer jag säkert att våga gå in i skogen i alla fall.
Just nu sitter jag och kollar på nya mobiler. Är så himla trött på den jag har nu.. Jag vill inte ha en som är för dyr, men ändå en bra som jag kommer kunna ha länge. Har hittat denna:
En Sony Ericsson E15i X8.......VILL HA!


Ida

Sv: Tola jag tror jag aldrig sätt dej så modig!

Du trotsa verkligen din rädsla, du är den tuffaste jag känner<3



PUBLICERAT: 2010-11-14, 08:54:46 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3