SKRIVET: 2010-11-20, kl 01:00:09 | PUBLICERAT I: Lifetime

Komplicerat, varför ska allt vara just det... komplicerat?

Ja, rubriken säger mycket. Det är väldigt mycket just nu och det mesta ska vara så himla komplicerat. Just nu sitter jag i soffan, kollar på TV och myser med min kära Pennyplutt. Jag sitter och tänker på allt som har skett i veckan och vad fort det har gått. Jag har nog inte berättat vad jag gjorde igår. Ja så ska ta och berätta det. JAg vaknade då kl 5 på morgonen.. trött, var jag då verkligen. Jag fick ta bussen till skövde och sedan byta buss till Skara. Det satt hur många som helst på den bussen. Men aa i alla fall. När jag kom fram till Katedralskolan, så fick jag vara med ettorna i bageriet hela dagen. Det var både lärorikt och roligt, hihi. De var roliga ;). När dagen tagit slut så tog jag bussen hem då, först till skövde såklart. Där träffa jag på Hanna och Sofie som också var på väg hem. Haha shit vad vi flummade på bussen hem. hihih. När jag kom hem så åt jag, sedan vare bara att gå och lägga sig, för upp skulle jag igen kl10 för att vara med hela natten o baka på Vete&Rågs bageri. Skit kul vare verkligen! Det är verkligen min grej, eller aa kommer att bli i alla fall ;). Jag kom sedan i morse typ vid halv 6. Då tog jag någon macka och gick sedan o la mig igen. I eftermiddag / kväll så har  jag först varit med Ida och Clara, sedan gårn. Men nu är jag super trött så ska sova så gott. God natt gottfolk!
Ida och Filip, ett gulligt par <3. Fler bilder kommer nog imorn, eller senare idag? hihi



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3