SKRIVET: 2010-11-25, kl 21:51:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Låt det varma vattnet rinna av alla dina bekymmer

Har nu gjort det mesta av läxorna hihi. Men det brukar funka ändå (a). Har tagit en dusch, satt mig i sängen, satt på musik och tänt ett ljus. Att få sitta i mörkret och bara ta in musiken är underbart !<3.Ska nog gå och lägga mig om en stund. Det har vart en lång dag och har som sagt vart trött hela dagen. Vissa stunder visste jag inte hur jag mådde, men det känns bättre nu, när man tagit en varm dusch. Men ha det gott alla ! Här kommer några bilder på fina Clara (som jag lovat). Det är bara att klicka på miniatyrerna så förstoras de.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3