SKRIVET: 2010-11-09, kl 16:28:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

Snö? Nej tack!

Snöööööööö?` Jag har frusit hela dagen. Det är jätte kallt ute, blåser och snöar.. Har ont i huvudet nu. så sitter och tar det lugnt i soffan med penny<3. Dagen har vart  okej. Känner att jag fått mycket gjort i skolan. Kan kanske bero på att jag har läxhjälp som elevensval. Skit gött! Så jobbade lite matte, svenska och tränade till Fysikprovet då. Vi hade matteprov idag gick riktigt bra! På torsdag har vi fysikprovet och på fredag har vi nästa matteprov. Sedan har vi typ inga läxor på ett tag. För vi har prao nästa vecka. Är lite nervös inför det. Ska till Kanalskolan i Töreboda två dar, Katedralskolan en dag och på ett riktigt bageri här i hjo. Så, så ser framtiden ut. Förlåt om jag inte bloggat tidigare men antingen så har jag inte hunnit eller så har jag varit alldeles för trött. Har t.ex inte berättat att jag följde med hanna till vår kusin i Vara. Emelieee :). Det var riktigt mysigt faktisk! Men nu hinner jag inte skriva mer, ska på utvecklingssamtal snart. Kommer nog gå bra. Pusshej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3