SKRIVET: 2010-11-12, kl 23:06:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

kväll, 12 november

Har typ precis kommit hem från en superkväll och tänkte blogga om dagen. Skolan var okej, som den brukar va. Matte provet gick bra kändes det som. Lite klurigt var det allt, men det är lite kul! När jag kom hem efter skolan, så fastna jag framför TV:n. Berättar om programmet i nästa inlägg!Efter att mamma kommit hem, gjort hemmagjord pizza, så åkte jag in till Hanna Lundell och hade en kväll med mycket skratt! Nu ska jag nog sova. Det blir ingen sovmorgon imorn. Ska åka in till Skövde på morgonen och kolla på Kavelbrogymnasiet där. Sedan på kvällen ska jag antagligen gå en spökvandring som jag fatta det som var 40 min lång. Fy fan säger jag bara ! Lilla jag som är så jäkla lätt skrämd. Usch, ryser utav bara tanken, men jag ska göra det ! ;). Sedan på söndag är det farsdag för de som missat det. Så ska gå ut och äta med familj och halva släkten. Det blir trevligt. Men ha en fortsatt bra kväll ni som inte gör som jag (a). Pusshej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3