SKRIVET: 2010-11-15, kl 22:46:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Har haft en superdag men vet fortfarande inte vad jag ska välja

Gooodkväääälll!
Dagen hart varit lång, men jätte rolig och lärorik. Jag fick gå upp kl 5 imorse, för att ta mig en dusch, äta och sedan få skjuts utav mamma till Töreboda. Jag har då varit där hela dagen för att prova på livsmedelsprogramet inriktning bageri och konditori, på Kanalskolan. Det var jätte roligt, men det gjorde inte det lättare att välja inför gymnasievalet. Varför ska det vara så svårt att veta vad man vill? Blir tokig på mig själv. Men aha, idag då så har jag fått baka bröd. Har inte smakat på det, men det ser jätte gott ut. Fick med mig en påse med brödet hem, så då vet ni vad jag ska äta till frukost! Efter att jag bakat bröd, så fick jag vara med 3:orna och göra bakelser. Se bilderna nedan. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Mina bakelser såg lika bra ut som 3:ornas, hihih (a). När dagen var slut så fick jag ta tåget hem. Det var lite spänt. Jag gillar verkligen inte tåg.. men även det gick bra. Man vänjer sig ju alltid. På onsdag ska jag tillbaka till Kanalskolan för att kolla in inriktningen: Kök och servering. Det blir spännande det med. Men nu ska jag soooova.  Kolla in bilderna och säg gärna vad ni tycker??
Pusshej !


Ida

Du gör underbara bakelser <3



PUBLICERAT: 2010-11-16, 07:36:39 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/
alma

du är så duktig, tola. hihihih :) <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3