SKRIVET: 2010-11-25, kl 18:39:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

Harry Potter and the deathly hallows

Det här kan vi kalla vinter. Det har typ snöat konstant i tre dar nu.. jag går och fryser precis hela tiden och idag är jag varit ovanligt trött och eventuellt kanske lite grinig kanske. Har en del läxor just nu att göra, men kände att jag ville lägga in ett inlägg nu. Igår efter skolan åkte jag och ela till skövde för att kolla på den nya Harry Potter - filmen. "Harry Potter och dödsrelikerna del 1" Den ät hur bra som helst. Ja älskar Harry Potter och hela serien! Dock sluta den mitt i så nu måste man gå och vänta på nästa del. Hihi, men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge! Här kommer trailen.
Den är verkligen värd att se. Hela serien med! Gå in på youtube.com och sök på falmens namn så kommer du nog hitta trailen på båda filmerna tillsammans. Jag längtar tills den andra! hihi <3.
Nu måste jag tyvärr göra mina läxor...........Pusshej ! (L)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3