SKRIVET: 2010-11-27, kl 19:51:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

Julmarknad med sötnosarna!

Jag är dunder mätt. Har precis fått trerätters midddag av bror och mor min. Jätte gott ! Och jätte mätt blev jag. Men  ändå så sitter jag här och klämmer i mig tacochips med ostsmak.. hihi. Idag har jag gått på julmarknad med Hanna och Maria. Jätte mysigt. Det var inte så många knallar i stan precis, men  vi hade mysigt ändå :), haha vi sprang runt i stan och drack glögg (fanns stånd överallt som gav bort gratis glögg hihi. Typ vid tre så åkte vi till Gate samlingssal för att få en bok som vi hjälpte till att göra i 6:an, haha.
Men lite kul ändå. Igår skulle jag, lillbrodern och två grannar åka pulka, men det var alldeles för mycket snö, haha så det gick verkligen inte. Så vi gick in o spela BUZZ och drack varm choklad. Imorgon blire nog att städa, plugga och lite sånt. Mamma prata om att hon skulle julbaka lite, så ska nog hjälpa till (a).  Men nu ska jag mysa med familjen. Njut av bilderna från dagen.
Så söta båda två :) <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3