SKRIVET: 2010-11-28, kl 13:29:35 | PUBLICERAT I: Lifetime

Första advent

Trevlig första advent (eller hur man nu ska säga). Imorse vakna jag vid 8, gick upp för trappan och får doften av saffran i näsan. HÄRLIGT! Mamma har bakat hela förmiddagen. Så det har luktat nybakna bullar hela dagen. Idag har jag även bakat pepparkakor med Linus. Det luktar så himla gott det med och vi bakar det aldrig för att äta, utan för doften och samt så får man en härlig julkänsla! Och den har kommit till mig. Jag älskar julen och allt det till. Sveriges mysigaste tradition ! Nu ska jag gå och sätta i nejlikor i apelsiner och häng upp dem, så blir det ännu mera juldoft i huset ! I eftermiddag kommer Hanna och Fia för att busa med Penny. Kulkul! Men ha en bra advent nu gott folk. Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3