SKRIVET: 2010-11-22, kl 21:53:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

Why do i think on you?

Här kommer en uppdatering! Kan ta o berätta att det blev inget skövde i lördags, så missa tyvärr stad i ljus.. det hade annars varit mysigt att se. Men det kom annat i mellan och bara för att jag har världens bästa mamma som lyssnar,så blev det riktigt lördagsmys i stället. Älskar er! I söndags blev det städning och lite läxor.  Mamma hängde upp julgardinerna och jag fick värdens julkänsla. Då kände jag att det bara var snön som saknades (eftersom att den hade töat bort). Och vad kom idag, jo SNÖ. Eller jag tror att det var idag, haha den kom i alla fall. Så nu kan det komma lite till, sedan kan det bli typ 20 minus ute och snön kan få stanna tills vintern ska va över. Det tycker jag låter bra. Så vi får väl se om det händer ;). Idag var det skolan igen. Kändes både bra och jobbigt att komma tillbaka igen efter praon. Men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på de sista veckorna innan jullovet. Har nämligen tagit reda på att det är ungefär 4 veckor kvar till jullovet ! Och nu så är det bestämt att den 4 ska jag och mamma åka till Göteborg och handla! Jippie, säger jag bara. Det längtas det verkligen till. Btw, idag efter skolan har jag tillbringat eftermiddagen med söta clariiiis. Vi fota lite, kolla på en halv film och lite så, haha. Vi viste inte riktigt vad vi skulle göra. Och typ en liten stund innan hon var tvungen att åka hem så kom vi på at vi kunde göra en rolig film, men den blev inte så lång. Haha! Men bilderna som vi tog orkar jag inte lägga in nu (de ligger kvar i kameran). Så jag lägger in bilderna på marsipan figurerna jag gjorde när jag praoa på Vete&Råg.
Ha det bäst, pusshej ! <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3