SKRIVET: 2010-10-24, kl 20:23:56 | PUBLICERAT I: Lifetime

My update has been better

Dagen har varit lugn. Har inte gjort alls mycket. Hjälpt mamma och ela att sätta ihop min och elas nya garderob. Den är stor med mycket plats för våra kläder. Större och snyggare än våra gamla! (a). Jag har även torkat penny efter att hon badat, hjälpt linus med sina jultidningar och lite sånt. Men nu på eftermiddagen/kvällen så har jag vart uttråkad, så gjorde ett schema på vad jag ska göra nästa vecka ;). Då är det läsvecka som jag redan har nämnt innan i tidigare inlägg, hihi. Men låt bilden tala. Nu ska jag hjälpa pappa med maten. Puss hej !

Veckans schema !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3