SKRIVET: 2010-10-30, kl 22:23:10 | PUBLICERAT I: Lifetime

Örebro över helgen !

Nu ligger jag på hotellrummet och kollar på tv. Har inte så mycket annat att göra så tänkte blogga lite. Kvällen igår hos Clara var rolig! Ett par bilder från kvällen kommer när jag kommit hem. Jag tog inte så många bilder, hade ju fullt upp med att umgås med mina underbara vänner! Vad skulle jag göra utan dem?<3 Idag åkte vi iväg på morgonen mot örebro.  Vi gjorde ett litet stopp vid en galleria. Köpte ett par vantar. Det blev inte så mycket shopping precis. Hade ju med två killar som inte var på något shopping-humör. Så vi åkte snart igen, men mamma lovade att vi skulle åka dit igen innan jul bara hon och jag och ta en shoppingdag. När vi kom fram till hotellet kollade vi in rummen, lämnade våra grejer och åkte sen igen.  Vi åkte då som sagt till leklandet. Det var faktisk kul, men usch vad varm och svettig man blev. Man skulle springa genom gångar med förhinder och massa sånt. Så, så fort som vi kom tillbaka till hotellet så gick vi till hotellets pool. Jag kan ju säga att det inte var den varmaste poolen jag badat i. Den var jätte kall, så det var skönt att värma sig i bastun efteråt. Efter att vi badat gick vi och åt och nu sitter jag som sagt framför tv:n och äter godis, hihi. Imorn ska jag äta en god hotellfrukost ! (a). Det bästa med att bo på hotell. Sedan åker vi till örebros äventyrsbad "Gustavsvik". Ska bli kul! Sedan efter en toppen dag i poolen bär det av hem igen. Det kommer nog bli en riktigt bra dag. Men ni får ha det så bra. Pusshej!


Ida

hej!

Nu har frågestunden startat på bloggen och håller på tills den 8 november!

Fråga vad du vill och jag försöker svara på allt!

Ha de bra !

Kram ida !



PUBLICERAT: 2010-11-01, 13:17:38 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3